Summer Vibes

 Shirt: Vero Moda | Shorts: H&M | Shoes: Van Haren | Earrings & bracelet: Primark

Zo nu en dan hebben we hier in Maastricht al echt zomerse dagen! Heerlijk vind ik dat. Afgelopen dinsdag was ook zo'n dag, toen was het hier in  Maastricht 21 graden. En dit keer kon ik er ook echt volop van genieten! Samen met 2 vriendinnen heb ik lekker de hele middag in het park gelegen en genoten van de zon. Nu dat de toetsen voorbij zijn val ik even in een gat. Ik ben gewend om de hele tijd bezig te zijn met projecten en studeren, eigenlijk had je altijd wel wat te doen. Nu hoef ik anderhalve week lekker hé-le-maal niks aan school te doen. Dat voelt raar maar ook als een opluchting. Gelukkig kan ik me altijd wel goed vermaken met andere dingen, zoals bloggen :D Ik heb zoveel ideeën om over te schrijven en ik hoop lekker veel foto's te kunnen maken. Ik hou jullie op de hoogte~

Wat vinden jullie van deze outfit ?


My Merry Morning

7 opmerkingen

  1. Super leuke outfit! Mintgroen met camel staat echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit! Ik zag dat broekje laatst hangen en hij is zó zacht. I want! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Léonie :) Jaa hij is nog steeds te koop bij de H&M en hij zit echt heerlijk <3

      Verwijderen
  3. Wow, ben zo jaloers! Hier in Amsterdam kan ik echt nog niet in mijn blote beentjes over straat. Is nog veels te koud daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww :) jaa het is hier in het zuiden altijd een paar graden warmer. Maar nu ga ik voor een week terug naar Haarlem en daar is het ook wat minder weer, dus voorlopig is dit eventjes de laatste blote benen outfit vrees ik ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Thank you for your comment!