First Summer Outfit Of 2015~

Blouse: Primark | Shirt: New Yorker | Shorts: H&M | Shoes: Van Haren | Sunglasses: Primark
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik afgelopen woensdag in korte broek naar school ging. het was die dag 24 graden in Maastricht! Ik was vrijwel de enige die met blote benen naar school ging maar ik had er totaal geen spijt van, het was zo warm~ Helaas heb ik niet veel van de zon kunnen genieten omdat ik de hele week examens had. Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit zo gestrest heb gevoelt als afgelopen week >.< Maar gelukkig zijn alle deadlines gehaald en heb ik maandag mijn laatste examen van dit blok. Daarna heb ik bijna 2 weken meivakantie! Ik kijk er zo naar uit :D 

Hebben jullie genoten van het heerlijke weer afgelopen week? 


My Merry Morning

5 opmerkingen

  1. you look so cuuuute! en bij mij liep iedereen nog in winterjas enz o_O people are crazehhh. en ik heb ook mega stress gehad afgelopen week :') leuk he school haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Robin ^^ winterjas!? jeetje dat is wel erg overdreven haha. Jaa school is echt top zo rond de toetsweken (not) haha, naja nog even doorzetten en dan zijn we er weer vanaf~

      Verwijderen
  2. Oei, hier in Amsterdam lijkt met blote benen over straat gaan mij nogal koud. Heb wel met blote beentjes in het zonnetje op mijn balkon gezeten maar over straat lopen was vandaag echt wel fris!

    Hoe gaat het met je sporten? Zie je al resultaat?

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de liebster haha, right back at you ;) Geen idee of dat mag maar ik ben lekker eigenwijs. Hij komt morgen online te staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa het was dit weekend ook wat minder mooi hier. Maar deze foto's zijn ook van afgelopen woensdag, toen was het erg warm :)

      Door de drukte van de toetsweken heb ik niet veel kunnen sporten helaas :( Maar na maandag heb ik 2 weken vakantie en dan ga ik er zeker vol tegenaan!

      En dankje voor het nomineren van de Liebster award :) Dat vind ik echt tof! Dit is echter al de 3e keer dat ik ben genomineerd dus ik denk niet dat ik er nog een blogpost voer maak. Maar ik waardeer het wel en ik ga zeker jou post over de Liebster award lezen~

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Thank you for your comment!