Mijn aanwinst uit de SALE


 Als je mijn blog al een tijdje leest dan weet je dat ik afgelopen juni tijdens de SALE mijn eerste designer aankoop deed. Ik kocht een super schattig schoudertasje en toilettas van Ted Baker. Ik vind het zo leuk dat er in veel items van Ted Baker bloemenprints zitten verwerkt! Dat maakt zo'n etui of tasje speciaal :)
Deze keer tijdens de uitverkoop kon ik het weer niet laten. Samen met Rachel namen we een kijkje bij de stand van Ted Baker en we waren er meteen niet meer weg te slaan. Beide vielen we voor de telefoonhoesjes met extra vakjes waar je ook je pasjes in kan bewaren. Rachelle koos uiteindelijk voor een fel roze variant en ik twijfelde tussen een zacht roze met strik of eentje met bloemen. Toch won ook deze keer de bloemenprint mijn hart ;) Ik moest hem alleen nog wel even online bestellen want in de winkel was hij beschadigd. Zo gezegd, zo gedaan en gisteren heb ik het hoesje opgehaald.

 Wat vinden jullie van mijn aankoop? 
En hebben jullie zelf nog wat tijdens de SALE gescoord? 

7 opmerkingen

  1. Wat mooi! Hij ziet er ook goed stevig uit. Zelf heb ik niks tijdens de sale gekocht. Na Londen en de feestdagen doe ik het weer even rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa het is goede kwaliteit :) en kan me voorstellen dat je even wat rustiger aan doet met je geld haha. Ik probeer zelf ook een beetje op mijn uitgaven te letten.

      Verwijderen
  2. wauw heel pretty! Mijn schoonzus heeft een jurk van Ted Baker, ook met bloemen en dit vind ik echt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh jaa zo'n jurk is ook zo mooi <3 ooit als ik goed verdien wil ik er eentje aanschaffen~

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Thank you for your comment!